Veelgestelde vragen (FAQ)

Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen in de eibabo® store

Artikel niet gevonden?

Ik kan een bepaald artikel niet vinden…

Wanneer u een bepaald artikel niet kunt vinden, controleer dan eerst of wij de fabrikant van het gezochte artikel in ons aanbod hebben. Voer daarvoor de naam van de fabrikant in het zoekvenster in. Indien dan andere artikelen worden gevonden, hebben wij deze fabrikant in ons assortiment en kunnen we het artikel zeker inkopen en u zeer snel aanbieden tegen goede voorwaarden. Zelfs wanneer de fabrikant niet te vinden is, loont het de moeite een aanvraag te doen.

Stuur ons daarvoor een kort bericht via het menu-item "Vraag" in een willekeurige detailweergave van een artikel van de gewenste fabrikant. Vermeld in het bericht uw naam, e-mailadres, de gewenste hoeveelheid, artikelnaam, fabrikant, artikelnummer van de fabrikant en/of bestelnummer van de fabrikant, optioneel ook EAN/GTIN. Hoe meer gegevens, hoe beter. U kunt natuurlijk ook het contactformulier gebruiken.

Met uw aanvraag gaat u geen enkele verplichting aan. Het betreft slechts een aanvraag. Na ontvangst van de aanvraag controleren wij deze en zullen we nog dezelfde werkdag, uiterlijk de volgende werkdag, per e-mail contact met u opnemen en u uitleg geven over het verdere verloop, indien u het artikel wenst te kopen.

Eibabo® beschikt over een artikelportfolio van meer dan een miljoen artikelen uit de elektrotechniek en elektronica. We hebben bewust niet alle artikelen online gezet, maar we kunnen bijna elk artikel, voor zover het nog steeds door de fabrikant wordt aangeboden, snel en goedkoop voor u inkopen.

1

Top 3 FAQs

1. Ik heb een verkeerd artikel bij eibabo® besteld of wil het gekochte artikel zonder opgave van redenen retourneren.

Bij eibabo® kunnen consumenten bestelde artikelen binnen 14 dagen na levering retourneren (zie herroepingsrecht in de Algemene Voorwaarden).

Het is zeer nuttig, indien u ons vooraf meedeelt dat u goederen wilt retourneren; zo kunnen wij u alle relevante informatie over het retourproces toesturen. Dit kan telefonisch, per e-mail of idealiter direct via het gedeelte "Mijn account" (na het inloggen, alleen voor geregistreerde gebruikers).

In het gedeelte "Mijn account" vindt u een zeer duidelijk overzicht van uw bestellingen met uitgebreide mogelijkheden voor communicatie in uw landstaal met de specifiek aan u toegewezen persoonlijke klantenadviseur. Meld u aan bij uw eibabo® store waar u de desbetreffende bestelling hebt gedaan. Dit gebeurt via het pictogram van het mannetje in het hoofdmenu. Na succesvol inloggen in de eibabo® desktopversie ziet u aan de linkerkant het gedeelte "Mijn account". In de eibabo® mobiele versie klikt u na succesvol inloggen links op het menupictogram met de 3 horizontale strepen. Daar vindt u de inhoud van "Mijn account", uw persoonlijke klantenaccount.

Selecteer vervolgens "Besteloverzicht". Al uw bestellingen worden chronologisch weergegeven en bij elke bestelling staan 3 pictogrammen: het ballonpictogram, infopictogram en herhalingspictogram. Via het ballonpictogram bereikt u de communicatieterminal met uw persoonlijke klantenadviseur incl. alle voorgaande berichten betreffende de bestelling. In dit gedeelte kunt u ons via de knop "Nieuwe vragen over de bestelling", vragen of informatie sturen, die wij zeer snel verwerken. Selecteer in het contactformulier als reden van de aanvraag "Retour" of "Algemene informatie" en deel ons de volgende nuttige gegevens mee:

- hoeveelheid van het artikel dat moet worden teruggegeven

- artikelnaam, fabrikant of artikelnummer van de fabrikant

Via het infopictogram ziet u de inhoud van de geplaatste bestelling en vindt u alle relevante productinformatie. Het herhalingspictogram dient om het winkelmandje opnieuw te vullen met de inhoud van deze bestelling.

2. Welke verzendkosten worden berekend?

De verzendkosten vindt u via een link in de buurt van de artikelprijs. De verzendkostenoverzichtspagina vindt u in het servicegedeelte van het hoofdmenu (desktopversie) of in de voettekst (mobiele versie).

Indien voor het betreffende afleverland geen vaste prijs per bestelling bestaat voor de geselecteerde verzendwijze, wat meestal het geval is voor alle EU-landen en Zwitserland (zie verzendkostenoverzichtspagina), worden de verzendkosten berekend op basis van de gewichten en afmetingen van de artikelen in uw winkelmandje, het afleveradres en de geselecteerde verzendwijze. Gewichtsafhankelijke verzendkosten worden over het algemeen berekend voor leveringen in derde landen en in Liechtenstein en IJsland (DHL EXPRESS of DHL INTERNATIONAL). Een herberekening van de verzendkosten in het winkelwagentje vindt alleen plaats als er meerdere artikelen aan het winkelwagentje zijn toegevoegd of als het leveringsland of de verzendmethode is gewijzigd.

3. Zijn er bij eibabo® kortingen voor wederverkopers of vaste klanten?

Gepubliceerde eibabo® kortingen gelden in gelijke mate voor alle klanten, ongeacht of het consumenten (particuliere klanten) of zakelijke klanten zijn. Wel is het mogelijk om klantspecifiek bijzondere voorwaarden voor het gehele assortiment of voor bepaalde artikelen of fabrikanten vast te leggen. Dit wordt normaliter pas na de eerste bestelling gecontroleerd en toegestaan en is afhankelijk van de geplande omzet. Stuur een aanvraag voor deze controle rechtstreeks naar info@eibabo.com met kopie aan Lars.Heller@eibmarkt.de of gebruik de in de store vermelde contactmogelijkheden.

Deze mogelijkheid is zeer interessant voor vaste klanten die met de eibabo® store zeer vertrouwd zijn en die regelmatig bestellingen plaatsen; deze bestelwaarden kunnen eventueel onder de grenswaarden voor het toekennen van kortingen liggen.

Antwoord niet gevonden? Wij staan ​​altijd voor u klaar. Uw eibabo® klantenserviceteam.

Gebruik ons contactformulier om ons uw vraag te stellen: Contact Formulier