Voor "Pictogram" werden 1324 artikelen gevonden:

Product/en (1324)

Links en Assistentie (10)

Gevonden in winkelcategorieën: 5

Noodverlichting - Geen paniek nu! Blijf kalm en verlaat het gebouw zo snel mogelijk! Natuurlijk wil niemand van ons zo'n scenario meemaken. Toch kunnen zich situaties voordoen die onmiddellijke actie of ten minste bijzondere aandacht vereisen. Noodverlichting helpt daarbij. Deze waarschuwen voor gevaren, tonen ons de kortste vluchtroute of verlichten gevaarlijke plaatsen zodat u zich niet per ongeluk verwondt.Met noodverlichting van eibabo® zorgt u ervoor dat potentiële gevaren sneller worden herkend, schade wordt voorkomen en in geval van nood snel kan worden geëvacueerd. Veel noodverlichting is uitgerust met zuinige LED-technologie en is dus ook ontworpen voor efficiënt continu gebruik. Ook uw aankoop in de eibabo® technology store is bijzonder veilig. Dit wordt gewaarborgd door de Trusted Shops kopersbescherming en een hoge klanttevredenheid. Gebruik een van de meer dan 20 betaalmethoden en laat uw bestelling wereldwijd bezorgen. En mocht er iets niet naar wens verlopen, dan helpt onze klantenservice u graag verder.Welke soorten noodverlichting zijn er?In noodsituaties in verband met het uitvallen van de hoofdverlichting worden noodverlichtingssystemen gebruikt. Deze kunnen bijvoorbeeld worden veroorzaakt door stroomuitval, brand of ongelukken door mensen. Het doel van noodverlichting is:De veilige evacuatie van mensen uit gebouwen mogelijk makenTe wijzen op mogelijke veiligheidsrisico'sOm de voltooiing of voortzetting van lopende werkzaamheden te waarborgen (verlichting) Afhankelijk van het type verlichting worden deze aangesloten op het bestaande elektriciteitsnet van het huis, aangesloten op back-up energiebronnen of functioneren ze autonoom op basis van hun eigen energievoorziening. Terwijl de verlichting de beëindiging of voortzetting van lopende activiteiten mogelijk maakt, hebben de verlichting voor evacuatie en gevaardetectie de taken:Vluchtroutes weergevenVerlichting van gevaarlijke zones - zoals bewegende machineonderdelen, valgevaar, struikelgevaar, ijzel, brandhaardenPaniek vermijden - aanwijzingen gebruiken om mensenmassa's naar vluchtroutes te leiden Afbeelding: Ceag ExitCube #40071353420In welke gebieden moeten noodverlichting worden gebruikt?In de particuliere sfeer komt veiligheidsverlichting zelden voor en wordt meestal niet voorgeschreven. In particuliere gebouwen en gebieden moeten niettemin noodverlichting aanwezig zijn:Waar kritische drukte kan voorkomenWaar bezoekers en ander publiek verkeer te verwachten isAls er ten minste één aftakking is van de uitgang van de flat naar de lift of de trap En natuurlijk moeten onder meer de volgende gebouwen worden uitgerust met noodverlichting:Hoge woongebouwenAlle openbare, commerciële en industriële voorzieningenOverdekte en open zones van tankstations, parkeerplaatsen en verkeerstunnelsObjecten die gekenmerkt worden door een hoog aantal bezoekersInrichtingen met detailverkoop van alcohol  Let opDe exacte voorschriften verschillen van land tot land en zijn te vinden in de nationale voorschriften inzake vluchtwegmarkering. Noodverlichting die geen verband houdt met de evacuatie van mensen is noodzakelijk:In de productie met een continue technologische cyclusIn medische faciliteitenOp luchthavens en stationsIn alle andere inrichtingen waar zelfs een korte onderbreking van de activiteit kan leiden tot doden of ongevallen Hoe worden vluchtwegen en gevarenzones verlicht?Verlichting voor evacuatieHet hoofddoel van vluchtwegmarkering is mensen in staat te stellen het gebouw veilig en zo snel mogelijk te verlaten. De weg naar evacuatie begint direct op de plaats waar men woont, werkt of diensten gebruikt. Daarom moeten boven de uitgang van de ruimte een evacuatielamp en een lichtdisplay met het juiste pictogram worden geplaatst. Andere belangrijke markeringspunten langs de vluchtroute zijn veranderingen van bewegingsrichting en verdieping, trappen, in- en uitgangen.Wist u dat?Een universeel toepasbaar en wereldwijd begrepen pictogram voor vluchtwegen is het groene menselijke silhouet dat door een deuropening loopt. Dit bord gaat vaak vergezeld van een richtingspijl.NoodverlichtingBovendien zijn langs de gehele vluchtroute naar de uitgang van het gebouw naar de open lucht noodverlichtingsvoorzieningen aangebracht. Naast de eerder genoemde richtingaanwijzers zijn dit ook echte lampen voor verlichting van de vloer, muren of treden. Anderzijds dient de verlichting van de vluchtroute ook ter oriëntatie van hulpdiensten en reddingswerkers. Dit wijst de weg naar veiligheidszones en geeft informatie over waar zich bijvoorbeeld brandblussers of EHBO-apparatuur bevinden.Altijd herkenbaarAlle borden die evacuatie, gevarenzones en plaatsen van nooduitrusting aangeven, moeten voldoende zichtbaar en herkenbaar zijn. De minimale tekenhoogte wordt berekend aan de hand van de maximale kijkafstand gedeeld door 200. Voorbeeld: Bij een maximale kijkafstand van 15 meter (= 1500 cm) moet de infographic minstens 7,5 cm hoog zijn.Gevaarlijke verlichtingVerlichting van gevaarlijke zones is onder meer bedoeld ter bescherming van open tanks met chemicaliën, bewegende machines, hogedrukvaten, elektrische spanning, ovens enz. Ook onbeheerde valgebieden, roltrappen of geautomatiseerde productieruimten worden op deze manier gemarkeerd.Wat is verlichting tegen paniek?Als er zowel binnen als buiten potentiële mensenmassa's te verwachten zijn, zou dit voor sommige mensen problemen kunnen opleveren bij het vinden van hun weg naar vluchtwegen. Verlichting is bedoeld om ongecontroleerde stresssituaties in een noodsituatie te voorkomen en ervoor te zorgen dat vluchtroutes vanaf elk punt in de gevarenzone worden herkend. Dit gebeurt door goede verlichting, duidelijke instructies en ondubbelzinnige infografieën. Dit alles gaat verwarring tegen en zorgt voor een rustige en georganiseerde gang naar de nooduitgang na een alarmmelding.Waar is verlichting voor nodig?De hoofdtaak van verlichting houdt geen verband met de evacuatie van mensen. Er zijn faciliteiten waar veel belangrijke technische processen en humanitaire diensten plaatsvinden. Deze kunnen niet worden onderbroken. Dit zijn bijvoorbeeld ziekenhuizen, bepaalde overheden, luchthavens, treinstations of militaire faciliteiten. Dit is waar back-up verlichtingssystemen een rol spelen om menselijk letsel of de dood, of het optreden van verdere door mensen veroorzaakte ongevallen te voorkomen. TIPDe aanwezigheid van noodverlichting sluit niet uit dat evacuatieverlichting met alle nodige indicatoren nodig is. Het gebruik van afzonderlijke verlichtingsarmaturen voor back-upsystemen is gewoonlijk niet economisch. Integendeel, bij een storing of onderbreking van de hoofdstroomvoorziening wordt de standaardverlichting automatisch overgeschakeld op een centrale noodstroomvoorziening. De bedrijfstijd van deze noodverlichting wordt berekend voor een periode van enkele minuten tot enkele uren, afhankelijk van de installatie.  Inhoud catalogus:In deze eibabo® catalogus verlichtingsarmaturen > noodverlichtingsarmatuur vindt u artikelen uit de volgende productgroepen:Overzicht artikelen:BewegingsdetectorBinnenverlichtingCentraal batterijsysteemCentrale batterijsystemenCompacte beschermkapCompleet apparaatDrukschakelaarEnkele batterijExit Sign-armatuurGemonteerde schijnwerperInbouw plafondlampIndicatielampjeInterieur verlichtingMontage accessoiresNoodlichtNoodverlichtingNoodverlichting centrale batterijOntsnappingstekenOntsnappingsteken armatuurOntsnappingsteken KubusOp zichzelf staand lichtPictogramPlafondlampRond lichtToledoFlatTuin lichtVerlichte knopVluchtroute lichtvan de volgende fabrikanten:Overzichtscatalogus van de fabrikant Noodverlichting:ABBBrumbergCeagESYLUXFischerIDVLegrand BticinoLichtlineRidi-LeuchtenRP-TechnikRZBScharnberger+Has.Scharnberger+HasenbeinSchuchSitecoSLVStahlZumtobel
Centraalplaat zusteroproep - Met de centrale elementen voor het dagelijkse klinische werk breidt uw eibabo onlineshop zijn omvangrijke assortiment uit naar de gezondheidszorg. Het gebruik van bepaalde tactiele en signaleringselementen is noodzakelijk, vooral in ziekenhuizen, klinieken, verpleeghuizen en seniorenvoorzieningen. U kunt bijvoorbeeld speciale belknoppen, noodoproepsets en trekkoordknoppen krijgen voor patiënten om hulppersoneel op te roepen, verschillende kamersignaallampen, dienstruimteknoppen en afdekkingen voor de respectievelijke knop en oproepeenheden. U kunt ook tal van accessoires krijgen, zoals touwen, omleidrollen en haken voor de individuele installatie van de benodigde trekkoorden, bedrade meervoudige knoppen met noodoproep- en lichtfunctie, automatische deuropeners en alle soorten afdekplaten, sommige gekleurd en met passende opdrukken om verduidelijk de functie van de apparaten die erin zijn geïnstalleerd.Inhoud catalogus:In deze eibabo® catalogus installatieschakelaarprogramma's > centraalplaat zusteroproepsysteem vindt u artikelen uit de volgende productgroepen:Overzicht artikelen:AanraakoppervlakCentraal elementCentraal element van de kliniekinstallatieCentraalplaat oproepsysteemCentraalplaat zusteroproepsysteemCentrale plaatCentrale platenCentrale schijfDienst kamer unitKatrollenKliniek installatieMedaillonsMiddelpuntMonitor oproepknopNoodoproepNoodoproepsysteemOppervlaktemontagePictogram afdrukkenPneumatische knopVerpleegoproepsysteemZiekenhuis installatieZusteroproepsysteemvan de volgende fabrikanten:Overzichtscatalogus van de fabrikant Centraalplaat zusteroproep:BerkerBusch JaegerElsoGiraJungMertenNovar Ackermann

Gevonden in FAQ: 5

Wat is het gedeelte "mijn account" (persoonlijke klantenaccount)? - De persoonlijke klantenaccount (mijn account) is een apart gedeelte, waar u pas na succesvol inloggen toegang toe hebt. Het inloggen gebeurt via het pictogram van het mannetje in het hoofdmenu. Na het inloggen verandert de kleur van het mannetje. De gegevens worden pas door uw aanmelding klantspecifiek geladen. Alle gegevens worden versleuteld verzonden. Naar succesvol inloggen op het systeem verschijnt een individuele pagina met uw gegevens: uw persoonlijke klantenaccount. Hier kunt u alle voor u beschikbare en geactiveerde services gebruiken. Via het menu links kunnen per thema gebieden worden geselecteerd. Dit zijn bv. persoonlijke gegevens, beheer van factuur- en afleveradressen, de door u gewenste betaalwijze, berichtenoverzicht, bestelstatus Sofort-overzicht, besteloverzicht met volledige bestelgeschiedenis chronologisch gesorteerd en rechtstreekse communicatie met uw persoonlijke klantenadviseur over de betreffende bestelling, uw verlanglijstjes bewerken en beheren. In de persoonlijke klantenaccount (mijn account > besteloverzicht > communicatiepictogram [tekstballon] bij de bestelling) hebt u een persoonlijke adviseur (uitgebreide communicatieterminal). Via berichten die in uw persoonlijke klantenaccount beschikbaar worden gesteld, is de communicatie 100% betrouwbaar. Indien u als gast bestelt, is deze service niet beschikbaar. Voor lopende bestellingen kunt u ons via uw persoonlijke klantenaccount 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken. Elke door u gestelde vraag over uw bestelling wordt in de bestelgeschiedenis op werkdagen gegarandeerd binnen max. 3 uur beantwoord. Bij volgende bestellingen meldt u zich aan met uw loginnaam en wachtwoord en hoeft u uw gegevens niet opnieuw in te voeren. De netto/bruto prijs wordt automatisch weergegeven door uw registratie, afhankelijk van het factuur- en afleveradres, het type klant (bedrijf, bedrijf met btw-nummer, consument enz.) en de omzetdrempels per land voor consumentenleveringen binnen de EU-landen. Voor elk EU-land gelden omzetlimieten (drempelwaarden). Zodra deze bereikt of overschreden zijn, mag de shopexploitant in het lopende boekjaar niet meer aan particulieren (consumenten) leveren, voor zover de shopexploitant in het betreffende land niet als btw-plichtige onderneming geregistreerd is. Bij overschrijding van de leveringsdrempel geldt voor leveringen aan particulieren de btw in het betreffende EU-land van bestemming en dient deze fiscaal direct aan het betreffende land te worden voldaan.
Hoe bereik ik mijn persoonlijke eibabo® klantenadviseur voor een bestelling? - In het gedeelte "Mijn account" vindt u een zeer duidelijk overzicht van uw bestellingen met uitgebreide mogelijkheden voor communicatie in uw landstaal met de specifiek aan u toegewezen persoonlijke klantenadviseur. Meld u aan bij uw eibabo® store waar u de desbetreffende bestelling hebt gedaan. Dit gebeurt via het pictogram van het mannetje in het hoofdmenu. Na succesvol inloggen in de eibabo® desktopversie ziet u aan de linkerkant het gedeelte "Mijn account". In de eibabo® mobiele versie klikt u na succesvol inloggen links op het menupictogram met de 3 horizontale strepen. Daar vindt u de inhoud van "Mijn account", uw persoonlijke klantenaccount. Selecteer vervolgens het "Besteloverzicht". Al uw bestellingen worden chronologisch weergegeven en bij elke bestelling staan 3 pictogrammen: Ballonpictogram Infopictogram Herhalingspictogram   Via het ballonpictogram bereikt u de communicatieterminal met uw persoonlijke klantenadviseur incl. alle voorgaande berichten betreffende de bestelling. In dit gedeelte kunt u ons via de knop "Nieuwe vragen over de bestelling", vragen of informatie sturen, die wij zeer snel verwerken. Selecteer in het contactformulier als "Reden van de vraag" een gewenst onderwerp en deel ons in het veld "Uw bericht" alle gegevens mee. Via het infopictogram ziet u de inhoud van de geplaatste bestelling. Daar vindt u alle relevante productinformatie betreffende de bestelling.   Het herhalingspictogram dient om het winkelmandje opnieuw te vullen met de inhoud van deze bestelling en zo een reeds geplaatste bestelling eenvoudig na te bestellen.
Ik heb een verkeerd artikel bij eibabo® besteld of wil het gekochte artikel zonder opgave van redenen retourneren. - Bij eibabo® kunnen consumenten bestelde artikelen binnen 14 dagen na levering retourneren (zie herroepingsrecht in de Algemene Voorwaarden). Het is zeer nuttig, indien u ons vooraf meedeelt dat u goederen wilt retourneren; zo kunnen wij u alle relevante informatie over het retourproces toesturen. Dit kan telefonisch, per e-mail of idealiter direct via het gedeelte "Mijn account" (na het inloggen, alleen voor geregistreerde gebruikers). In het gedeelte "Mijn account" vindt u een zeer duidelijk overzicht van uw bestellingen met uitgebreide mogelijkheden voor communicatie in uw landstaal met de specifiek aan u toegewezen persoonlijke klantenadviseur. Meld u aan bij uw eibabo® store waar u de desbetreffende bestelling hebt gedaan. Dit gebeurt via het pictogram van het mannetje in het hoofdmenu. Na succesvol inloggen in de eibabo® desktopversie ziet u aan de linkerkant het gedeelte "Mijn account". In de eibabo® mobiele versie klikt u na succesvol inloggen links op het menupictogram met de 3 horizontale strepen. Daar vindt u de inhoud van "Mijn account", uw persoonlijke klantenaccount. Selecteer vervolgens "Besteloverzicht". Al uw bestellingen worden chronologisch weergegeven en bij elke bestelling staan 3 pictogrammen: het ballonpictogram, infopictogram en herhalingspictogram. Via het ballonpictogram bereikt u de communicatieterminal met uw persoonlijke klantenadviseur incl. alle voorgaande berichten betreffende de bestelling. In dit gedeelte kunt u ons via de knop "Nieuwe vragen over de bestelling", vragen of informatie sturen, die wij zeer snel verwerken. Selecteer in het contactformulier als reden van de aanvraag "Retour" of "Algemene informatie" en deel ons de volgende nuttige gegevens mee: - hoeveelheid van het artikel dat moet worden teruggegeven - artikelnaam, fabrikant of artikelnummer van de fabrikant Via het infopictogram ziet u de inhoud van de geplaatste bestelling en vindt u alle relevante productinformatie. Het herhalingspictogram dient om het winkelmandje opnieuw te vullen met de inhoud van deze bestelling.
Ik heb een klacht over een bestaande eibabo® bestelling - De onderneming eibmarkt® neemt reclamaties zeer serieus, alsof wij dit probleem zelf als klant zouden hebben. Bij alles wat wij ondernemen, komt de klant op de eerste plaats. Dit wordt bevestigd door het grote aantal internationale beoordelingen en meerdere onderscheidingen bij klanttevredenheidsonderzoeken. Bij ons bent u dus in goede handen. Een reclamatie veroorzaakt ongemak door de noodzakelijke communicatie en verzendactiviteiten. Wij trachten dit tot een minimum te beperken. Hiervoor dient alle communicatie aan beide zijden doelgericht en gedetailleerd te zijn, zodat verdere vragen overbodig zijn. Problemen bij de verwerking van een bestelling kunnen natuurlijk niet voor 100% worden vermeden. Daarom is betrouwbare aftersales bij problemen van welk soort dan ook des te belangrijker. Wat de afhandeling betreft: Indien u betreffende een besteld artikel een klacht hebt, is het belangrijk dat u het artikel niet onmiddellijk zonder gegevens naar ons retourneert. Neem eerst contact met ons op, om de verdere afhandeling te bespreken. Onze medewerkers hebben zeer veel ervaring en zullen u zo goed mogelijk helpen, om de klacht snel en betrouwbaar in uw belang af te handelen. Het is zeer nuttig, indien u ons vooraf meedeelt dat u goederen wilt retourneren; zo kunnen wij u alle relevante informatie voor het afhandelen van de klacht toesturen. Dit kan telefonisch, per e-mail of idealiter direct via het gedeelte "Mijn account" (na het inloggen, alleen voor geregistreerde gebruikers). Voor de afhandeling is het gedeelte "Mijn account" de veiligste en snelste manier. In het gedeelte "Mijn account" vindt u een zeer duidelijk overzicht van uw bestellingen met uitgebreide mogelijkheden voor communicatie in uw landstaal met de specifiek aan u toegewezen persoonlijke klantenadviseur. Meld u aan bij uw eibabo® store waar u de desbetreffende bestelling hebt gedaan. Dit gebeurt via het pictogram van het mannetje in het hoofdmenu. Na succesvol inloggen in de eibabo® desktopversie ziet u aan de linkerkant het gedeelte "Mijn account". In de eibabo® mobiele versie klikt u na succesvol inloggen links op het menupictogram met de 3 horizontale strepen. Daar vindt u de inhoud van "Mijn account", uw persoonlijke klantenaccount. Selecteer vervolgens het "Besteloverzicht". Al uw bestellingen worden chronologisch weergegeven en bij elke bestelling staan 3 pictogrammen: het ballonpictogram, infopictogram en herhalingspictogram. Via het ballonpictogram bereikt u de communicatieterminal met uw persoonlijke klantenadviseur incl. alle voorgaande berichten betreffende de bestelling. In dit gedeelte kunt u ons via de knop "Nieuwe vragen over de bestelling", vragen of informatie sturen, die wij zeer snel verwerken. Selecteer in het contactformulier als reden van de vraag "Reclamatie" en beschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk.
Filter sluiten
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
van tot

1 van 111
Voor deze filtering zijn geen resultaten gevonden!
AANBEVOLEN
3D
Ceag - 40071350152 - LED-upgradekit 2 CG-S voor 2-zijdige redding z. - Elektrisch toebehoren voor armaturen 40071350152
€ 168,89 incl. btw

*

plus verzendkosten
(€ 216,86 RRP***)
LED-upgradekit 2 CG-S voor 2-zijdige redding z. - Elektrisch toebehoren voor armaturen
Ceag
| 40071350152
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
Ceag - OutdoorWall CGLine+H - LED autonoom licht met autom. functietest - Noodarmatuur 3,2W IP65 8h OutdoorWall CGLine+H
€ 470,28 incl. btw

*

plus verzendkosten
(€ 622,52 RRP***)
LED autonoom licht met autom. functietest - Noodarmatuur 3,2W IP65 8h
Ceag
| OutdoorWall CGLine+H
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
Retour
3D
Ceag - Style 22011 LED CG-S - LED-Rettungszeichenleuchte einseitig abstrahl. Style 22011 LED CG-S
€ 155,28 incl. btw

*

plus verzendkosten
(€ 240,69 RRP***)
Eenzijdige LED vluchtwegarmatuur. - Noodarmatuur 3W IP41
Ceag
| Style 22011 LED CG-S
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
Ceag - 10811 1-8/D CGLine+ - LED autonoom licht met autom. functietest - Noodverlichtingsarmatuur 4,1W IP20 8h 10811 1-8/D CGL...
€ 171,03 incl. btw

*

plus verzendkosten
(€ 258,32 RRP***)
LED autonoom licht met autom. functietest - Noodverlichtingsarmatuur 4,1W IP20 8h
Ceag
| 10811 1-8/D CGLine+
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
Ceag - SV EURO4 LED 3h(SET) - Zelfstandige LED-lamp met testknop SV EURO4 LED 3h (SET) - Noodarmatuur IP41 3h SV EURO4 LED 3h(SET)
€ 73,34 incl. btw

*

plus verzendkosten
(€ 250,57 RRP***)
Zelfstandige LED-lamp met testknop SV EURO4 LED 3h (SET) - Noodarmatuur IP41 3h
Ceag
| SV EURO4 LED 3h(SET)
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
Berker - 16441909 - Rocker polar wit pictogram pijl - Afdekplaat voor schakelaar / drukknop wit 16441909
€ 6,66 incl. btw

*

plus verzendkosten
(€ 12,46 RRP***)
Rocker polar wit pictogram pijl - Afdekplaat voor schakelaar / drukknop wit
Berker
| 16441909
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
Busch Jaeger - 2145 LI - Pictogram lichtknop - Etikettering voor binnenlands schakelapparaat 2145 LI
€ 0,88 incl. btw

*

plus verzendkosten
(€ 1,97 RRP***)
Pictogram lichtknop - Etikettering voor binnenlands schakelapparaat
Busch Jaeger
| 2145 LI
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
AANBEVOLEN
3D
Berker - 16251909 - Rocker polar wit pictogram pijl - Afdekplaat voor schakelaar / drukknop wit 16251909
€ 6,66 incl. btw

*

plus verzendkosten
(€ 12,46 RRP***)
Rocker polar wit pictogram pijl - Afdekplaat voor schakelaar / drukknop wit
Berker
| 16251909
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
Ceag - Outdoor Wall CGLine+ - LED autonoom licht met autom. functietest - Noodarmatuur 3,2W IP65 8h Outdoor Wall CGLine+
€ 419,91 incl. btw

*

plus verzendkosten
(€ 556,01 RRP***)
LED autonoom licht met autom. functietest - Noodarmatuur 3,2W IP65 8h
Ceag
| Outdoor Wall CGLine+
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
RZB - 672088.1131.1 - Noodverlichting spot LED 28W 106Grd - Noodverlichtingsarmatuur 28W IP65 672088.1131.1
€ 290,99 incl. btw

*

plus verzendkosten
(€ 425,44 RRP***)
Noodverlichting spot LED 28W 106Grd - Noodverlichtingsarmatuur 28W IP65
RZB
| 672088.1131.1
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
Ceag - ExitCube#40071353420 - LED kubus RZ 33822 LED CGLine+ - Noodverlichtingsarmatuur 8,3W IP40 8h ExitCube#40071353420
€ 465,35 incl. btw

*

plus verzendkosten
(€ 616,19 RRP***)
LED kubus RZ 33822 LED CGLine+ - Noodverlichtingsarmatuur 8,3W IP40 8h
Ceag
| ExitCube#40071353420
stuk(s)
Op het verlanglijstje
1 van 111