Voor "Terminal" werden 2193 artikelen gevonden:

Product/en (2193)

Links en Assistentie (5)

Gevonden in winkelcategorieën: 1

Gevonden in FAQ: 4

Wat is het gedeelte "mijn account" (persoonlijke klantenaccount)? - De persoonlijke klantenaccount (mijn account) is een apart gedeelte, waar u pas na succesvol inloggen toegang toe hebt. Het inloggen gebeurt via het pictogram van het mannetje in het hoofdmenu. Na het inloggen verandert de kleur van het mannetje. De gegevens worden pas door uw aanmelding klantspecifiek geladen. Alle gegevens worden versleuteld verzonden. Naar succesvol inloggen op het systeem verschijnt een individuele pagina met uw gegevens: uw persoonlijke klantenaccount. Hier kunt u alle voor u beschikbare en geactiveerde services gebruiken. Via het menu links kunnen per thema gebieden worden geselecteerd. Dit zijn bv. persoonlijke gegevens, beheer van factuur- en afleveradressen, de door u gewenste betaalwijze, berichtenoverzicht, bestelstatus Sofort-overzicht, besteloverzicht met volledige bestelgeschiedenis chronologisch gesorteerd en rechtstreekse communicatie met uw persoonlijke klantenadviseur over de betreffende bestelling, uw verlanglijstjes bewerken en beheren. In de persoonlijke klantenaccount (mijn account > besteloverzicht > communicatiepictogram [tekstballon] bij de bestelling) hebt u een persoonlijke adviseur (uitgebreide communicatieterminal). Via berichten die in uw persoonlijke klantenaccount beschikbaar worden gesteld, is de communicatie 100% betrouwbaar. Indien u als gast bestelt, is deze service niet beschikbaar. Voor lopende bestellingen kunt u ons via uw persoonlijke klantenaccount 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken. Elke door u gestelde vraag over uw bestelling wordt in de bestelgeschiedenis op werkdagen gegarandeerd binnen max. 3 uur beantwoord. Bij volgende bestellingen meldt u zich aan met uw loginnaam en wachtwoord en hoeft u uw gegevens niet opnieuw in te voeren. De netto/bruto prijs wordt automatisch weergegeven door uw registratie, afhankelijk van het factuur- en afleveradres, het type klant (bedrijf, bedrijf met btw-nummer, consument enz.) en de omzetdrempels per land voor consumentenleveringen binnen de EU-landen. Voor elk EU-land gelden omzetlimieten (drempelwaarden). Zodra deze bereikt of overschreden zijn, mag de shopexploitant in het lopende boekjaar niet meer aan particulieren (consumenten) leveren, voor zover de shopexploitant in het betreffende land niet als btw-plichtige onderneming geregistreerd is. Bij overschrijding van de leveringsdrempel geldt voor leveringen aan particulieren de btw in het betreffende EU-land van bestemming en dient deze fiscaal direct aan het betreffende land te worden voldaan.
Hoe bereik ik mijn persoonlijke eibabo® klantenadviseur voor een bestelling? - In het gedeelte "Mijn account" vindt u een zeer duidelijk overzicht van uw bestellingen met uitgebreide mogelijkheden voor communicatie in uw landstaal met de specifiek aan u toegewezen persoonlijke klantenadviseur. Meld u aan bij uw eibabo® store waar u de desbetreffende bestelling hebt gedaan. Dit gebeurt via het pictogram van het mannetje in het hoofdmenu. Na succesvol inloggen in de eibabo® desktopversie ziet u aan de linkerkant het gedeelte "Mijn account". In de eibabo® mobiele versie klikt u na succesvol inloggen links op het menupictogram met de 3 horizontale strepen. Daar vindt u de inhoud van "Mijn account", uw persoonlijke klantenaccount. Selecteer vervolgens het "Besteloverzicht". Al uw bestellingen worden chronologisch weergegeven en bij elke bestelling staan 3 pictogrammen: Ballonpictogram Infopictogram Herhalingspictogram   Via het ballonpictogram bereikt u de communicatieterminal met uw persoonlijke klantenadviseur incl. alle voorgaande berichten betreffende de bestelling. In dit gedeelte kunt u ons via de knop "Nieuwe vragen over de bestelling", vragen of informatie sturen, die wij zeer snel verwerken. Selecteer in het contactformulier als "Reden van de vraag" een gewenst onderwerp en deel ons in het veld "Uw bericht" alle gegevens mee. Via het infopictogram ziet u de inhoud van de geplaatste bestelling. Daar vindt u alle relevante productinformatie betreffende de bestelling.   Het herhalingspictogram dient om het winkelmandje opnieuw te vullen met de inhoud van deze bestelling en zo een reeds geplaatste bestelling eenvoudig na te bestellen.
Ik heb een verkeerd artikel bij eibabo® besteld of wil het gekochte artikel zonder opgave van redenen retourneren. - Bij eibabo® kunnen consumenten bestelde artikelen binnen 14 dagen na levering retourneren (zie herroepingsrecht in de Algemene Voorwaarden). Het is zeer nuttig, indien u ons vooraf meedeelt dat u goederen wilt retourneren; zo kunnen wij u alle relevante informatie over het retourproces toesturen. Dit kan telefonisch, per e-mail of idealiter direct via het gedeelte "Mijn account" (na het inloggen, alleen voor geregistreerde gebruikers). In het gedeelte "Mijn account" vindt u een zeer duidelijk overzicht van uw bestellingen met uitgebreide mogelijkheden voor communicatie in uw landstaal met de specifiek aan u toegewezen persoonlijke klantenadviseur. Meld u aan bij uw eibabo® store waar u de desbetreffende bestelling hebt gedaan. Dit gebeurt via het pictogram van het mannetje in het hoofdmenu. Na succesvol inloggen in de eibabo® desktopversie ziet u aan de linkerkant het gedeelte "Mijn account". In de eibabo® mobiele versie klikt u na succesvol inloggen links op het menupictogram met de 3 horizontale strepen. Daar vindt u de inhoud van "Mijn account", uw persoonlijke klantenaccount. Selecteer vervolgens "Besteloverzicht". Al uw bestellingen worden chronologisch weergegeven en bij elke bestelling staan 3 pictogrammen: het ballonpictogram, infopictogram en herhalingspictogram. Via het ballonpictogram bereikt u de communicatieterminal met uw persoonlijke klantenadviseur incl. alle voorgaande berichten betreffende de bestelling. In dit gedeelte kunt u ons via de knop "Nieuwe vragen over de bestelling", vragen of informatie sturen, die wij zeer snel verwerken. Selecteer in het contactformulier als reden van de aanvraag "Retour" of "Algemene informatie" en deel ons de volgende nuttige gegevens mee: - hoeveelheid van het artikel dat moet worden teruggegeven - artikelnaam, fabrikant of artikelnummer van de fabrikant Via het infopictogram ziet u de inhoud van de geplaatste bestelling en vindt u alle relevante productinformatie. Het herhalingspictogram dient om het winkelmandje opnieuw te vullen met de inhoud van deze bestelling.
Ik heb een klacht over een bestaande eibabo® bestelling - De onderneming eibmarkt® neemt reclamaties zeer serieus, alsof wij dit probleem zelf als klant zouden hebben. Bij alles wat wij ondernemen, komt de klant op de eerste plaats. Dit wordt bevestigd door het grote aantal internationale beoordelingen en meerdere onderscheidingen bij klanttevredenheidsonderzoeken. Bij ons bent u dus in goede handen. Een reclamatie veroorzaakt ongemak door de noodzakelijke communicatie en verzendactiviteiten. Wij trachten dit tot een minimum te beperken. Hiervoor dient alle communicatie aan beide zijden doelgericht en gedetailleerd te zijn, zodat verdere vragen overbodig zijn. Problemen bij de verwerking van een bestelling kunnen natuurlijk niet voor 100% worden vermeden. Daarom is betrouwbare aftersales bij problemen van welk soort dan ook des te belangrijker. Wat de afhandeling betreft: Indien u betreffende een besteld artikel een klacht hebt, is het belangrijk dat u het artikel niet onmiddellijk zonder gegevens naar ons retourneert. Neem eerst contact met ons op, om de verdere afhandeling te bespreken. Onze medewerkers hebben zeer veel ervaring en zullen u zo goed mogelijk helpen, om de klacht snel en betrouwbaar in uw belang af te handelen. Het is zeer nuttig, indien u ons vooraf meedeelt dat u goederen wilt retourneren; zo kunnen wij u alle relevante informatie voor het afhandelen van de klacht toesturen. Dit kan telefonisch, per e-mail of idealiter direct via het gedeelte "Mijn account" (na het inloggen, alleen voor geregistreerde gebruikers). Voor de afhandeling is het gedeelte "Mijn account" de veiligste en snelste manier. In het gedeelte "Mijn account" vindt u een zeer duidelijk overzicht van uw bestellingen met uitgebreide mogelijkheden voor communicatie in uw landstaal met de specifiek aan u toegewezen persoonlijke klantenadviseur. Meld u aan bij uw eibabo® store waar u de desbetreffende bestelling hebt gedaan. Dit gebeurt via het pictogram van het mannetje in het hoofdmenu. Na succesvol inloggen in de eibabo® desktopversie ziet u aan de linkerkant het gedeelte "Mijn account". In de eibabo® mobiele versie klikt u na succesvol inloggen links op het menupictogram met de 3 horizontale strepen. Daar vindt u de inhoud van "Mijn account", uw persoonlijke klantenaccount. Selecteer vervolgens het "Besteloverzicht". Al uw bestellingen worden chronologisch weergegeven en bij elke bestelling staan 3 pictogrammen: het ballonpictogram, infopictogram en herhalingspictogram. Via het ballonpictogram bereikt u de communicatieterminal met uw persoonlijke klantenadviseur incl. alle voorgaande berichten betreffende de bestelling. In dit gedeelte kunt u ons via de knop "Nieuwe vragen over de bestelling", vragen of informatie sturen, die wij zeer snel verwerken. Selecteer in het contactformulier als reden van de vraag "Reclamatie" en beschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk.
Filter sluiten
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
van tot

1 van 183
Voor deze filtering zijn geen resultaten gevonden!
AANBEVOLEN
3D
WAGO - 221-500 - Montagebasis voor terminal 221-500
€ 0,50 incl. btw

*

Montagebasis voor terminal 221-500
WAGO
221-500
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
WAGO - 243-113 - Accessoire voor terminal 243-113
€ 0,24 incl. btw

*

Accessoire voor terminal 243-113
WAGO
243-113
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
WAGO - 821-122 - Accessoire voor terminal 821-122
€ 76,64 incl. btw

*

Accessoire voor terminal 821-122
WAGO
821-122
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
WAGO - 222-500 - Accessoire voor terminal 222-500
€ 0,44 incl. btw

*

Accessoire voor terminal 222-500
WAGO
222-500
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
WAGO - 243-112 - Accessoire voor terminal 243-112
€ 0,22 incl. btw

*

Accessoire voor terminal 243-112
WAGO
243-112
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
Dehn - AK RPA V2A - Terminal voor bliksembeveiliging AK RPA V2A
€ 3,17 incl. btw

*

Terminal voor bliksembeveiliging AK RPA V2A
Dehn
AK RPA V2A
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
WAGO - 209-120 - Montagebasis voor terminal 209-120
€ 0,23 incl. btw

*

Montagebasis voor terminal 209-120
WAGO
209-120
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
WAGO - 821-104 - Accessoire voor terminal 821-104
€ 59,38 incl. btw

*

Accessoire voor terminal 821-104
WAGO
821-104
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
WAGO - 222-505 - Accessoire voor terminal 222-505
€ 2,74 incl. btw

*

(Voor 10 stuk(s)) plus verzendkosten
Accessoire voor terminal 222-505
WAGO
222-505
x 10 stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
WAGO - 777-310 - Accessoire voor terminal 777-310
€ 5,13 incl. btw

*

Accessoire voor terminal 777-310
WAGO
777-310
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
Issendorff - LCN-K3 - Terminal voor bussysteem LCN-K3
€ 27,38 incl. btw

*

Terminal voor bussysteem LCN-K3
Issendorff
LCN-K3
stuk(s)
Op het verlanglijstje
AANBEVOLEN
3D
WAGO - 249-119 - Accessoire voor terminal 249-119
€ 0,22 incl. btw

*

Accessoire voor terminal 249-119
WAGO
249-119
stuk(s)
Op het verlanglijstje
1 van 183